måndag 12 oktober 2009

hmm

Kao, morgon igen efter vad som nu känns som en helt onödig helg. har inte fått gjort ett jota. eller ja, var på jobb i lördags och fixade lite kabeldragning. Jag hann tyvärr långt ifrån det jag hade tänkt mig. jag hade planerat att hinna med två rum men jag blev inte ens helt färdig med ett. Det stör jag mig på väldans mycket! Men det första bordet tog mycket längre tid än det andra så jag vill nog påstå att många av de första timmarna gick åt till att komma på hur jag skulle dra sladdarna. Får se vad man får för respons idag. tycker de att det blev bra så kan jag åka in nån helg till och fixa hela kontoret. Nu vet jag ju också att man inte blir ensam om man åker in en helg. bege, lyckades skrämma Vera lite som tydligen jobbar på kontoret varje helg. nu ska jag hoppa på tåget o läsa tidningarna. metro och city.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar