måndag 28 september 2009

morgon

i helvete heller! far åt helvete! förbannade jävla skit!
jahopp, då kan vi väll officiellt säga att hösten är här. på tv4 vädret säger de att vi i veckan kan räkna med ca 5 grader kallare, tack så jävla mycket. när jag lämnade huset så var det kolsvart ute, nu e jag snart i svalöv o det e fortfarande mörkt! självklart regnar det också! alltså var jag tvungen att leta upp ett paraply. vilket ledde till att jag var tvungen att stressa ner till bussen. jag gillar inte att stressa om det inte e jag själv som bestämt det!!

memen, idag på jobb ska jag försöka dra ner på tempot lite. det håller inte i längden att ånga på som jag gjort nu den senaste tiden. det blir rörigt och saker glöms, inte bra. idag har jag tänkt snygga till i serverrummet. måste göra kabeldragningen bättre, speciellt nu när jag inte får köpa in märkmaskinen. idag ska jag även försöka få tag på elektrikern som skulle ha kommit förra veckan. vi behöver nämligen flytta både el-utag och nätverksutag upp till taket, så vi blir av med alla sladdar från golvet. sladdar på golvet sammlar smuts, sparkas o snubblas på,försvårar felsökning och dragning och ser för jävligt ut! idag hoppas jag även att den nya skrivaren kommer.

hemma idag ska jag försöka få gräset klippt. dock endast om det slutar regna.

1 kommentar:

  1. Stackars min Martin, låter inte som du haft en bra start på dagen! Puss

    SvaraRadera