måndag 30 november 2009

på väg.

jaha, då sitter man här igen, på väg till jobb. kolsvart ute och löjligt trött är man. men har iaf fått sova relativt ostört inatt, madelene vaknade tydligen bara 1 gång. madelene är då min dotter på 1månad. jupp, så e det, jag har nu varit pappa i över 1månad! det är faktiskt grymt! så det man gör mest nu för tiden e att fixa datorer fram till kvallen, kommer hem sent och byter blöjor på bebisen. har inte tid till så mycket mer. men jag var ute hos min far igår och sågade ved. jag började så smått själv innan han kom hem från sjukhuset där mamma ligger efter att ha fått bortoppererat gallan. det blev mycket ved iaf. får bli några runder ut för att hämta upp resten. fick väl plats med ca 1m3 i bagaget i bilen. nu ska jag hoppa av bussen o på tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar