fredag 18 februari 2011

Doktorer

Tycker inte om att gå till dem. Tycker inte om mediciner. Don't ask me why, i just don't.

Jag har ju kommit på att för det mesta går det mesta över av sig själv. Den enda "medicin" jag tar och inte skulle klara mig utan när jag känner att ert behövs. Novalucol och Novalucid. För när det börjar brinna i magen så finns det inget annnat som funkar.

Jag använder helst inte värktabletter heller. Jag tar väl mer nu för tiden för jag har inte längre tid att ha ont. Så alvedon, ipren och panodil används ibland.

Nu idag ska jag göra en synundersökning, också något som jag helst hade sluppit. Men något skumt händer med mina ögon och måste veta om det är nåt med synen eller bara inbillning.  Så med lite otur behöver man slösa pengar på glasögon snart också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar