fredag 4 juni 2010

Batteritid



Ja, nu ska det bli spännande att se hur länge batteriet i min kära HTC Magic håller. Idag har jag nämligen tänkt att använda min HTC desire till det mesta istället.

Jag brukar har bluetooth igång och kopplat till ett par jabra bt3030, hela vägen hemifrån till jobbet lyssnar jag på shoutcast sändningar. Sen brukar jag låta bluetooth vara påslaget resten av dagen för att snabbt kunna koppla på headsettet när det är dags att åka hem, lyssnandes på shoutcast.

Det har krävt att jag laddar på jobbet. Det är ju inga bekymmer då jag jobbar vid en dator och inte har några svårigheter att koppla in en usb-sladd för att få lite laddning.

Idag har jag endast använt min Magic som väckarklocka samt läst min Twitter och Facebook. På denna användningen ligger batteriet på 94 % helt klart godkänt. Ska bli spännande att se hur det kommer se ut senare idag/kväll samt hur bra desire batteriet pallar med.

Location : Fredriksbergsgatan 7, 212 11 Malmö,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar