onsdag 2 december 2009

kallt!

fy, fan! satan vad kallt det var idag då! men det lär ju bli kallare. iaf, sitter och lyssnar på stephen lynch. måste verkligen tacka Pierre som introducerade detta för mig. man blir ju bara glad när man hör dessa låtar, tex hermafrodite, speciella edd, lullaby. det r så sjuka, man bara måste älska det.

som vanligt e man på väg till jobb. men det är ju snart slut med det. såtillvida jag inte hittar nått nytt tills feb. man får försöka se det positiva med situationen och hoppas det leder till nått bättre. jag har ju faktiskt haft ganska bra tur när det gäller jobb byte. har nästan varje gång gått till en bättre arbetsplats. när jag tänker efter så har det bara blivit bättre om man bortser från bytet mellan tranpenad till retlog.

jag har iaf hunnit söka en hel del jobb redan. skulle tro att jag e uppe i 10-15 st nu. nu söker jag endast it o teknik jobb för jag e ju inte så desperat ännu.

ajja, frukost på jobb idag och afterwork imorgon. gottans, nu ska jag fortsätta lyssna på stephen Lynch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar